Umiejętności Menadżerskie – Szkolenie Play

Play to firma, z którą miałem okazję współpracować kilkukrotnie, co jest zawsze dla mnie dużą przyjemnością – dzięki temu mogę lepiej obserwować procesy zmian. Tym razem udoskonalenia wymagał model zarządzania przez kadrę kierowniczą, szczególnie w zakresie motywowania zespołów sprzedażowych.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Jakie zmiany były skutkiem procesu szkoleniowego?

01

Wzrost świadomości roli managera wśród uczestników szkolenia

02

Skuteczniejsze wdrażanie narzędzi sprzedażowych w podległych zespołach handlowców

03

Podniesienie poziomu jakości obsługi klienta

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

W tym procesie szkoleniowym kluczowe były warsztaty 9P – na wielu płaszczyznach.

Na początek kierownicy musieli sami doskonale poznać to narzędzie, a następnie nauczyć się je wdrażać w podległych im zespołach oraz pielęgnować skutecznie korzystanie z 9P.

Proces ten był także podwaliną pod warsztaty rozwojowe z kultury obsługi klienta.

Oba te elementy zostały wykorzystane w ostatnim etapie – zwiększania świadomości w zakresie roli managera w motywowaniu zespołu

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt