Zwiększenie komfortu pracy – Lexus Kancelaria Prawna

Tematy związane z windykacją mogą być trudne, jednak w przypadku firmy Lexus za ich realizację odpowiadał zespół doświadczonych specjalistów. Przedstawiciele firmy zwrócili się do mnie ponieważ chcieli podnieść poziom komfortu tych pracowników i zadbać o większą satysfakcję z wykonywanej pracy, która mogłaby stać się monotonna i powtarzalna. Oczywiście mogłem zaproponować im wsparcie.
Jaki był wynik?

Rezultaty

01

Stworzenie procesu obsługi klienta

02

Podniesienie poziomu świadomość menadżerów w zakresie ich roli w motywacji zespołów

03

Zaktualizowanie procedur windykacyjnych

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Praca z zespołem firmy Lexus opierała się w dużej mierze na warsztatowym rozwijaniu kompetencji – wspólnie przygotowaliśmy model obsługi klienta, po czym omówiliśmy możliwe pułapki, oraz sytuacje, gdzie model będzie wymagał korekty lub może się nie sprawdzać, tak, aby proces wzmacniał, a nie ograniczał jakość obsługi.

Drugim obszarem, nad którym pracowaliśmy, było ustalenie procesów motywacyjnych opartych na przyjemności z wykonywanej pracy.

Na koniec – aby podnieść komfort pracy specjalistów – stworzyliśmy procedury obsługi oparte na rozumieniu tego, co się dzieje w głowie klientów.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt