Zwiększenie komfortu pracy – Lexus Kancelaria Prawna
Rezultaty
Stworzenie procesu obsługi klienta
Podniesienie poziomu świadomość menadżerów w zakresie ich roli w motywacji zespołów
Zaktualizowanie procedur windykacyjnych
Co zostało wdrożone?
Praca z zespołem firmy Lexus opierała się w dużej mierze na warsztatowym rozwijaniu kompetencji – wspólnie przygotowaliśmy model obsługi klienta, po czym omówiliśmy możliwe pułapki, oraz sytuacje, gdzie model będzie wymagał korekty lub może się nie sprawdzać, tak, aby proces wzmacniał, a nie ograniczał jakość obsługi.
Drugim obszarem, nad którym pracowaliśmy, było ustalenie procesów motywacyjnych opartych na przyjemności z wykonywanej pracy.
Na koniec – aby podnieść komfort pracy specjalistów – stworzyliśmy procedury obsługi oparte na rozumieniu tego, co się dzieje w głowie klientów.
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.


















