Autentyczne przemówienia, które inspirują do zmiany
Prawdziwa motywacja wychodzi poza abstrakcyjne pojęcia, puste frazesy i coachingowe mowy. Dociera do prawdziwych potrzeb i wzbudza iskrę, która przekłada się na twarde wyniki.
Rezultaty zmian, które wprowadziłem u klientów
Poznaj marki, które skorzystały z mojej metodologii pracy. Twoja może być następna.
Przykładowe tematy power speechy
Poznaj tematy na mowy motywacyjne, w których się specjalizuję.
Skuteczna sprzedaż
Wynik finansowy jest pochodną wiedzy o tym, jak ją prowadzić. Aby usprawnić sprzedaż w firmie, należy dokładnie przyjrzeć się całemu procesowi.
Motywacja i inspiracja do zmiany
Zrozumienie potrzeb i dotarcie do wewnętrznej motywacji pozwala pracownikom przekraczać swoje granice. Biznes tylko na tym zyskuje.
Radzenie sobie z wypaleniem zawodowym
Około 60% Polaków doświadcza symptomów wypalenia zawodowego. Małe zmiany w nawykach mogą podnieść motywację i zaangażowanie.
Kultura organizacji i współpraca
Czas wejść na wyższy poziom komunikacji i wypracować schematy działań, które przełożą się na zyski firmy.
Skuteczne przywództwo
Silny lider prowadzi i inspiruje zespół. Dzięki swojej charyzmie jest w stanie wyjść obronną ręką z trudnych sytuacji i sięgać po nieosiągalne.
Tworzenie środowiska do pracy
Jak stworzyć środowisko pracy, do którego chce się wracać, a pracownicy mówią: “Lubię tu być”? Mam na to konkretne rozwiązanie.
Szukasz innego tematu power speecha?
Jeśli interesuje Cię inny temat, to skontaktuj się ze mną. Wspólnie wypracujemy zagadnienie, które zainspiruje zespół do zmiany.
Co podoba się słuchaczom moich wystąpień?
- Moje przemówienia są przede wszystkim atrakcyjne i ciekawe.
- Każdą teorię okraszam praktycznym przykładem z mojego doświadczenia.
- Docieram do wewnętrznej motywacji słuchaczy i pobudzam ich wewnętrzne “ja”.
- W centrum uwagi stawiam słuchaczy i proces ich zmiany.
- Jako psycholog biznesu łączę praktyczną wiedzę biznesową z psychologią (zawsze jest ciekawie).
- Wykorzystuję metafory i storytelling, aby jak najprościej przedstawić rozwiązanie.
- Angażuję w wystąpienie wszystkich słuchaczy - nawet tych siedzących na samym końcu sali.
Kim jestem i dlaczego o tym mówię?
Zawodowo jestem managerem, psychologiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 25 lat aktywnie działam w sprzedaży, pomagając w rozwoju mikroprzedsiębiorcom i międzynarodowym korporacjom. Wspólnie z zespołem firmy Blachy Pruszyński tworzymy sukces sprzedażowy. W 2022 roku firma przekroczyła 2 mld zł obrotu.
Etapy współpracy
Wierzę, że dobry plan jest połową sukcesu, dlatego zawsze dopinam proces współpracy na ostatni guzik. Dzięki temu wiesz, czego możesz się spodziewać.
Rozmawiam o Twojej sytuacji
W trakcie 1-godzinnej rozmowy identyfikuję potrzeby Twojej firmy, przeprowadzając wywiad. Jest to niezbędne do zaproponowania spersonalizowanego rozwiązania. Nie podejmuję się szkoleń „w ciemno”.
Przedstawiam rozwiązanie
Opierając się na analizie sytuacji w Twojej organizacji, tworzę rozwiązanie, które łączy naukową wiedzę psychologiczną z praktycznym podejściem w celu zaspokojenia Twoich potrzeb.
Przygotowuję plan działania
Każde z dedykowanych rozwiązań ma swoją przestrzeń. Dbam o zachowanie spójności i logiki przekazu po to, aby wiedza została szybko wykorzystana w praktyce. U mnie plan jest podstawą zmiany.
Realizuję wystąpienie
Biorąc pod uwagę Twoje potrzeby, przygotowuję i wygłaszam atrakcyjną prezentację, która realizuje zamierzone cele. Wzbogacam ją o praktyczne przykłady i inspirujące doświadczenia, dbając o lekkość przekazu.
Zobacz moje wystąpienia
Moje wystąpienia regularnie możesz oglądać na: Festiwalu Inspiracji, Zgrupowaniu Asów Sprzedaży czy Trendach Sprzedaży “Pulsu Biznesu”. Kilka z nich znajdziesz tutaj.
Usprawnienie procesu sprzedaży
Sprzedaż nie musi być trudna. Dowiedz się, jak sprzedawać w zgodzie z wartościami i jednocześnie mieć zaskakujące wyniki.
Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania
Liderzy stanowią o sile zespołu, dlatego na ich barkach spoczywa sukces całej firmy. Poznaj modele budowania autorytetu, motywacji i inspirowania współpracowników.
Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu
Suma talentów członków zespołu będzie dawała zaskakujące wyniki tylko wtedy, kiedy ludzie się szanują, rozumieją, potrafią współpracować i rozwiązywać konflikty.
Power Speech — mowy motywacyjne
Power speech ma być atrakcyjny, ale też wygenerować zmianę, dlatego uderzam w kluczowe motywacje, dzięki czemu po moich wystąpieniach ludzie wprowadzają realne zmiany.
Zobacz moje wystąpienie
Poznaj opinie moich klientów
Dowiedz się, w jaki sposób nasza współpraca może odmienić Twój biznes.
Łukasz Krasoń
Mówca motywacyjny
Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówczyń i Mówców
Zbigniew Kowalski
Chief Executive Officer
COMMI
Witold Antosiewicz
Community Manager
Klub Inteligencji Biznesu
Tomasz Kuczmowski
Prezes
Pegaz-Auto sp. z o.o.
Ciekawi Państwa, co inni klienci sądzą o moich usługach? Zapraszamy do zapoznania się z opinią innych użytkowników
Zapytaj o wystąpienie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Standardowy czas na rezerwacji terminu na mowy motywacyjne to 2-3 miesiące. Jednak ze względu na to, że niektóre wydarzenia planowane są z rocznym wyprzedzeniem, te odległe terminy też bywają zajęte.
Celem power speecha jest zainspirowanie ludzi do zmiany. Zwykle trwa on 20 do 40 minut. Zdarzają się power speeche w formie wykładów, które trwają nawet 2-3 godziny, a w trakcie nich przekazuję dużo konkretnej wiedzy i propozycji rozwiązań problemów.
W zależności od potrzeb i możliwości sprzętowo organizacyjnych na sali słuchaczy na mowy motywacyjne może być od 20 aż do kilku tysięcy.
Klient nie musi wiedzieć, jaki rodzaj kompetencji powinien rozwinąć w swojej firmie. Wystarczy, aby określił problem bądź potrzebę, zarysował cel. To moją rolą jako konsultanta, jest zaproponowanie najbardziej przydatnych narzędzi inspirujących zmianę, uwzględniając aktualny etap rozwoju organizacji oraz grupy ludzi, dla których jest dedykowane wystąpienie.
Wszystko co jest niezbędne to sala z rzutnikiem i ekranem. Dla dużych grup powyżej 100 osób, dochodzi oczywiście jeszcze nagłośnienie, które jest niezbędne.