Blog

Wpisy blogowe pomagające w transformacji nawyków

To miejsce stworzone z myślą o ludziach takich jak Ty. Poznaj pragmatyczne metody i wyeliminuj szkodliwe nawyki już dziś.

Artykuły tworzone z pasją

Wybierz temat... i czytaj do woli

Nie znajdziesz tu suchych faktów opakowanych w naukowe słownictwo. To praktyczna wiedza podana na tacy i czekająca na wdrożenie.

Perspektywa, analiza, strategia. To 3 proste kroki do poprawy funkcjonowania przedsiębiorstwa. Czy są proste do wdrożenia? Oczywiście, że nie. Podejmowanie działań opartych o długofalowe cele strategiczne nie zawsze umożliwi Ci osiągnięcie sukcesu w Twojej firmie. Jak więc powinien wyglądać proces zarządzania strategicznego? Tego dowiesz się z tego artykułu.
Obsługa klienta, czy też potencjalnego klienta nie może sprowadzać się do pozyskiwania jego uwagi i próbie “wciskania”. W ten sposób odbijesz się od ściany. W jaki sposób więc uzyskać lepsze wyniki sprzedażowe? Tego dowiesz się niżej.
Drugi tydzień w pracy. Andrzej bardzo się stara, aby jak najlepiej wypaść w oczach współpracowników oraz przełożonych. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych jest wymagająca, jednak Andrzej ma doświadczenie. Przez sześć lat pracował w punkcie franczyzowym innej sieci. Wie, że zaangażowanie to klucz do sukcesu.
Chcesz dowiedzieć się, jakie nieoczywiste korzyści płyną z rozwoju osobistego? W takim razie przeczytaj ten wpis, ponieważ dowiesz się z niego wiele na temat doskonalenia i nabywania nowych umiejętności, co pozwoli Ci poszerzać swoje horyzonty.
Jak menadżerowie dobierają sobie współpracowników? Jak działy HR powinny uczestniczyć we współtworzeniu zespołów, działów, efektywnych i skutecznych drużyn, mających wygrywać na rynku? Wszystkiego dowiesz się poniżej.
Sprzedaż stacjonarna jest sztuką trudną i wymagającą coraz więcej wiedzy na temat psychologii sprzedaży. Aby skutecznie sprzedawać, czyli generować obrót i marżę, należy stosować coraz bardziej wysublimowane metody budowania relacji i przekonywania klienta. Sprawdź, jak to zrobić.
Sprzedaż to nie czarna magia. To raczej umiejętność wypracowania środowiska, w którym klient czuje się bezpiecznie, relacji, dzięki której klient Ci zaufa i własnego know-how, jak finalizować transakcje. W tym artykule postaram się przedstawić 6 nawyków, które sprzedawcy powinni rozwijać, jeśli chcą sprzedawać więcej.
Oczekiwania klienta są zawsze takie same – zapłacić jak najmniej. Tylko że on nie jest specjalistą, nie wie, co jest ważne. Jakie to ma znaczenie dla wyceny dachu i jakie są tego konsekwencje? Sprawdź, jak poprawnie wskazywać na korzyści sprzedawanego dobra, by zakończyć negocjacje z sukcesem, a nie oferowaniem rabatów.
Osoby, które nie czują się szanowane, czy też mają poczucie, że ich potrzeba wolności jest nie respektowana, po prostu zmieniają pracę. Jak więc prowadzić rozmowy z pracownikami, jak motywować zespół, aby pracownicy chcieli w tych procesach współuczestniczyć? Wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt