Przejdź do treści

Co się liczy w sprzedaży? Mówienie czy słuchanie?

Zacznijmy od tego, że istota sprzedaży, szczególnie w sprzedaży B2B, zasadza się na budowaniu relacji. To kluczowe aby klienci do nas wracali i chcieli stale korzystać z naszych usług albo kupować nasze produkty. A relacje buduje się rozmową. Wartościową, uważną rozmową. To rozmowa jest podstawowym narzędziem sprzedażowym – każde efektywna technika sprzedaży zaczyna się od […]

Ryzyka systemu prowizyjnego. Ciemna strona motywacji w sprzedaży.

Dla przypomnienia system prowizyjny to metoda wynagradzania, gdzie pensja handlowców jest bezpośrednio powiązana z wartością przychodów przez nich generowana. Kiedy sprawdza się system prowizyjny w sprzedaży?  W sytuacji, gdy firma chce bardzo szybko urosnąć i uzyskać wysoką skalę działania, a w ślad za tym idzie zysk, stosowanie systemu prowizyjnego jako motywatora dla handlowców może okazać […]

Szkolenia z negocjacji – 7 mitów

Poznaj 7 mitów o szkoleniach z negocjacji. Obalam najpopularniejsze mity, które krążą po internecie, a które nie do końca są prawdą. Przykładowo mit, że wszystkie szkolenia z negocjacji są takie same… jak go rozwiewam? Przeczytaj mój artykuł i przekonaj się. Szkolenia z negocjacji uczą manipulacji Dobre szkolenie z negocjacji prowadzone przez uczciwego szkoleniowca uczy przede […]

Negocjacje dostępne dla każdego: Na co warto zwrócić uwagę?

Negocjacje to kluczowy element w świecie biznesu, ale nie tylko. To umiejętność, która przydaje się w wielu aspektach życia. Aby skutecznie negocjować, ważne jest zrozumienie podstawowych zasad i technik. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym elementom negocjacji, które są dostępne dla każdego, niezależnie od doświadczenia czy branży. Dowiesz się, na co zwrócić szczególną uwagę, aby […]

Etapy budowania zespołu – Poznaj fazy rozwoju zespołu i formowania efektywnej grupy

etapy budowania zespołu

O tym, jak ważny jest dobry zespół sprzedażowy, nie trzeba nikogo przekonywać. Można by się nawet pokusić o stwierdzenie, że w wielu firmach i branżach jest wręcz kluczowy. To właśnie handlowcy są odpowiedzialni za generowanie przychodów i realizowanie celów sprzedażowych. Jednak aby taki zespół był efektywny i właściwie spełniał swoją rolę, musi być odpowiednio zbudowany. Odpowiednio, czyli jak?

Sklep i wydarzenia Zapisz się do akademii top lidera