Szkolenie dla managerów najlepszych zespołów sprzedażowych AVIVA
Rezultaty
W tym wypadku klient miał bardzo konkretne oczekiwania dotyczące rezultatów, które oczywiście udało się spełnić. Co zostało zrobione?
Dopracowanie schematu rozmowy budującej zaufanie
Stworzenie powtarzalnej struktury sprzedażowej
Wypracowanie technik przekazywania wiedzy i umiejętności
Odświeżenie i uporządkowanie wiedzy o elementach procesu sprzedaży
Przygotowanie pracowników do roli autorytetu i coacha
Co zostało wdrożone?
Pierwsza część szkolenia polegała na określeniu jak powinna wyglądać rozmowa budująca zaufanie i jak uczyć tego agentów.
W kolejnym etapie podczas warsztatu z autorskiej metody 9P wyjaśniłem przede wszystkim jak budować stałe struktury sprzedażowe i jak przekazywać swoją wiedzę nowym agentom.
To był bardzo ciekawy projekt szkoleniowy, ponieważ nie wymagał wsparcia w samym procesie sprzedaży. Uczestnicy, z którymi pracowałem, byli bardzo dobrze przygotowani sprzedażowo. Tym, co należało przeprocesować, było nabycie umiejętności szybkiego przekazywania swojej wiedzy w taki sposób, aby człowiek, który nie ma doświadczenia w sprzedaży produktów drogich i trudnych, a szczególnie takich, gdzie bardzo ważna jest kwestia zaufania, umiał odpowiednio poprowadzić proces sprzedażowy.
Opinia klienta
Informacja zwrotna od managerów grup była taka, że byli oni zaskoczeni, tym że dostają informacje, które już znali, jednak w zupełnie nowej formie i dzięki temu po raz pierwszy dostrzegli jak ważne są narzędzia, których np. z czasem przestali używać.
Ponownie przypomnieli sobie znane im procesy i elementy etapu sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zwrócili uwagę na to, że po raz pierwszy ktoś powiedział im jak być skutecznym autorytem, nauczycielem, coachem. Otrzymali konkretną, wyraźną strukturę dotyczącą tego, jak uczyć osobę przygotowującą się do roli sprzedawcy.
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.