Blog

Wpisy blogowe pomagające w transformacji nawyków

To miejsce stworzone z myślą o ludziach takich jak Ty. Poznaj pragmatyczne metody i wyeliminuj szkodliwe nawyki już dziś.

Artykuły tworzone z pasją

Wybierz temat... i czytaj do woli

Nie znajdziesz tu suchych faktów opakowanych w naukowe słownictwo. To praktyczna wiedza podana na tacy i czekająca na wdrożenie.

Zwiększanie zaangażowania pracowników to nie lada wyzwanie. Szczególnie dla młodych właścicieli firm i managerów. Jak jednoczyć pracowników? Jak ich motywować, a nie zastraszać? Poznaj 25 sposobów na to, by doceniać, dbać i szanować ludzi, którzy później Ci się odwdzięczą.
O tym, jak ważny jest dobry zespół sprzedażowy, nie trzeba nikogo przekonywać. Można by się nawet pokusić o stwierdzenie, że w wielu firmach i branżach jest wręcz kluczowy. To właśnie handlowcy są odpowiedzialni za generowanie przychodów i realizowanie celów sprzedażowych. Jednak aby taki zespół był efektywny i właściwie spełniał swoją rolę, musi być odpowiednio zbudowany. Odpowiednio, czyli jak?
Tak postawione pytanie może ocierać się o rozważania filozoficzne, jeśli przyjąć, że jakakolwiek ocena jest subiektywna, jednak pozostając jedynie w ramach filozofii sprzedaży, da się wskazać kilka cech, które powinien mieć dobry sprzedawca. Więcej na ich temat dowiesz się z tego wpisu.
Budowanie autorytetu w zespole jest kluczowe dla efektywnej pracy i osiągania wspólnych celów. U podłoża autorytetu powinien leżeć szacunek, jednak aż nazbyt często spotykam się z sytuacją, kiedy jest on mylony ze strachem. Zatem jak uniknąć takiej pułapki?
Odwróć proces sprzedażowy. Nie idź za klientem. Nie realizuj tego, czego klient oczekuje od ciebie na początku spotkania lub rozmowy. Nie zaczynaj od ceny. Cena jest zwieńczeniem, wynagrodzeniem za wartości, które są dla klienta ważne. W taki sposób sprzedasz, zarobisz, a do tego jeszcze będziesz miał lojalnych klientów, budujących twoją wartość na rynku.
Czym jest koncepcja work-life balance i jak zachować równowagę między życiem zawodowym a pracą? Czy pracoholizm to dobra metoda na osiągnięcie sukcesu? Przeczytaj artykuł, w którym na podstawie konkretnego przykładu pokażę Ci jak znaleźć balans pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, by oferować swojej firmie efektywność i produktywność, ale bez negatywnego wpływu na swoje pasje.
Chciałbym kupić sobie adidasy, a najbardziej podobają mi się te Nike. Tego typu zdanie teoretycznie pozbawione sensu, każdy zrozumie i nikt nie będzie się śmiał lub dziwił. Słowo adidas, przyjęło się używać jako synonim obuwia sportowego do biegania. Trochę podobnie jest z coachingiem. Więcej dowiesz się niżej.
Aby zbudować zespół złożony z zaangażowanych sprzedawców, należy pozwolić im przejąć odpowiedzialność za wyznaczenie i realizację swoich celów sprzedażowych. Czy to wszystko? Nie, a pełen zakres pracy menedżera poznasz w tym tekście.
Dobry ambasador to osoba, która rozumie, opowiada historie o marce, wypowiada się w jej imieniu i reprezentuje ją na zewnątrz w taki sposób, by słuchający nie mieli wątpliwości, że obok oferty firmy ciężko przejść obojętnie.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt