Twoja sprzedaż wzrośnie

Case study z przeprowadzonych transformacji

Sprzedaż

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
W swoim zakresie usług związanych ze wsparciem rozwoju firm (ale nie tylko firm, także osobistych umiejętności) mam nie tylko działania sprzedażowe. A raczej – nie tylko stricte sprzedażowe. Czasem potrzebne są bardziej zwięzłe formy, których celem jest raczej zwiększenie świadomości odbiorców, czy też w ogóle uświadomienie im pewnych zjawisk, niż wsparcie określonych umiejętności. Do takiej formy należy power speech, o którego wygłoszenie na spotkaniu okresowym największych dystrybutorów i partnerów biznesowych zostałem poproszony przez firmę B.Pro.
Jednym z większych wyzwań w pracy adwokata jest skuteczna komunikacja z klientem. Specyfika tego zawodu powoduje, że rozmowom z klientami nierzadko towarzyszą silne emocje, które sprawiają, że komunikacja może nie być skuteczna. Często również klienci nie są do końca otwarci, gdyż boją się, że niektóre informacje mogą być dla nich niekorzystne lub kompromitujące. Aby procesy komunikacji przebiegały sprawniej konieczne było moje wsparcie.
Projekt Wilcza to firma, które oferuje sprzedaż i montaż drogich podłóg drewnianych. Dlaczego o tym wspominam? Ponieważ praca z takim materiałem jak drewno generuje duży obszar nieprzewidywalności (różnice w kolorze, naturalne ubytki, sęki itp.) i w procesie sprzedażowym niezwykle istotne jest precyzyjne informowanie o tym klientów. Szczególnie w sytuacji, kiedy firma sprzedaje bardzo drogie produkty. I właśnie w zakresie komunikacji z klientem, która w tym wypadku jest wymagająca, potrzebne było moje wsparcie.
Systherm to kolejny klient, który zgłosił się od mnie, ponieważ potrzebował lepszego wykorzystania już nawiązanych relacji biznesowych z klientami. W swoim portfolio posiadali dużą bazę stałych, regularnych klientów, którzy kupowali jedynie wybrany asortyment i przekonanie ich do rozszerzenia zainteresowania na inne produkty i usługi bywało trudne. Czy moje wsparcie w tym procesie rozwojowym było skuteczne?
Przedstawiciele tej firmy spedycyjnej zwrócili się do mnie, ponieważ potrzebowali sposobu na zwiększenie elastyczności w zakresie zapotrzebowania klientów. Firma posiadała zadowalającą bazę odbiorców swoich usług, z którymi zostały nawiązanie trwałe i efektywne relacje, jednak siła przyzwyczajenia powodowała, że trudno było przekonać ich do otworzenia się na nowe propozycje. Należało popracować nad dosprzedawaniem usług.
Tematy związane z windykacją mogą być trudne, jednak w przypadku firmy Lexus za ich realizację odpowiadał zespół doświadczonych specjalistów. Przedstawiciele firmy zwrócili się do mnie ponieważ chcieli podnieść poziom komfortu tych pracowników i zadbać o większą satysfakcję z wykonywanej pracy, która mogłaby stać się monotonna i powtarzalna. Oczywiście mogłem zaproponować im wsparcie.
Play to firma, z którą miałem okazję współpracować kilkukrotnie, co jest zawsze dla mnie dużą przyjemnością – dzięki temu mogę lepiej obserwować procesy zmian. Tym razem udoskonalenia wymagał model zarządzania przez kadrę kierowniczą, szczególnie w zakresie motywowania zespołów sprzedażowych.
H4H to butikowa agencja headhuntersko-rekrutacyjna wyspecjalizowana w pozyskiwaniu kadry menadżerskiej. W jej przypadku proces szkoleniowy dotyczył indywidualnego szkolenia z właścicielką, która chciała podnieść poziom swoich umiejętności sprzedażowych i być może zmienić model sprzedażowy, którym posługiwała się do tej pory.
Reverto to rodzinna firma działająca w branży inwestycyjno-ubezpieczeniowej. Tym, co skierowało do mnie przedstawicieli przedsiębiorstwa, była potrzeba zmiany w zakresie modelu sprzedażowego, ponieważ sprzedaż bazująca na cenie pomimo przynoszenia satysfakcjonujących wyników, nie była ich zdaniem najlepszym możliwym modelem.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt