Twoja sprzedaż wzrośnie

Case study z przeprowadzonych transformacji

Zrealizowane projekty

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
Zgłosiła się do mnie właścicielka butikowej agencji rekruterskiej, która w swojej firmie sama zajmowała się sprzedażą i przygotowywaniem kontraktów opiewających na wysokie kwoty. Uznała, że to właściwy moment na podniesienie poziomu swoich umiejętności, więc przygotowałem i przeprowadziłem indywidualny program rozwojowy.
Współpraca z rodzinną firmą Finish Parkiet to jedno z ciekawszych wyzwań w mojej karierze. Przedsiębiorstwo zostało wycenione i było przygotowywane do sprzedaży. W ramach przygotowań zewnętrzny operator musiał zreorganizować funkcjonowanie firmy – zwiększyć zaangażowanie całego zespołu i zmienić model przywództwa tak, by procesy wewnętrzne były bardziej autonomiczne i mniej zależne od zarządu. Wywołało to naturalną dezorientację pracowników i w tej przestrzeni niezbędna okazała się moja pomoc.
Pracowanie w branży, nazwijmy ją szeroko – szkoleniowej, ma to do siebie, że paleta form pracy i współpracy jest bardzo szeroka. Jeśli chodzi o współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą to mój udział był jedynie częścią projektu rozwojowego. I był to jedynie power speech. Choć słowo „jedynie” nie do końca jest tu na miejscu, ponieważ w krótkim czasie udało mi się przekazać bardzo wiele.
Z koniecznością mierzenia się z procesem sprzedażowym zmagają się nie tylko zawodowcy sprzedawcy, ale często ci, którzy po prostu chcą sprzedać swoje usługi. Nierzadko jest to dla nich trudne, gdyż ich specjalnością są właśnie te usługi, a nie sprzedaż sama w sobie. Tak było w przypadku prawników z Adwokatury Polskiej.
ABM to firma o rozbudowanej strukturze, w ramach której musi ze sobą współpracować wiele działów (pośrednio lub bezpośrednio). Przy tak dużym zespole zupełnie naturalne jest, że różnice interesów między specjalistami, managerami i pozostałymi pracownikami wpływają na efektywność komunikacji. I właśnie ten element wymagał poprawy.
W tym przypadku zostałem poproszony o pomoc w dwóch obszarach. Jednym z nich była konieczność przeniesienia predyktorów sprzedażowych u pracowników z ceny na wartości. Drugim – poprawa zaangażowania pracowników w celu podniesienia efektywności i wyników sprzedażowych.
Ten klient potrzebował podniesienia poziomu umiejętności pewnej grupy swoich pracowników. A dokładniej – chodziło o specjalistów, którzy prowadzą systematycznie prezentacje wewnątrz firmy. To, co wymagało udoskonalenia, to przygotowanie prezentacji od strony graficznej, zwiększenie atrakcyjności autoprezentacji firmy i przemówień w organizacji.
Kubuk to firma rodzinna zajmująca się dystrybucją wysokiej jakości łóżeczek dziecięcych. Zwrócili się do mnie, ponieważ szukali sposobu na podniesienie rentowności. Dotychczas praktykowana sprzedaż ceną dawała zadowalające wyniki, jednak zdaniem przedstawicieli firmy można było sprzedawać efektywniej. Oczywiście mieli rację.
Human4Human to niewielka agencja rekruterska, której pracownicy chcieli lepiej radzić sobie ze stresem i, co za tym idzie, podnieść swoją efektywnością. Dodatkowo w trakcie szkolenia poruszyliśmy zagadnienia z zakresu komunikacji i etycznego wpływu.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt