Twoja sprzedaż wzrośnie

Case study z przeprowadzonych transformacji

Zrealizowane projekty

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
Przedstawiciele tej firmy spedycyjnej zwrócili się do mnie, ponieważ potrzebowali sposobu na zwiększenie elastyczności w zakresie zapotrzebowania klientów. Firma posiadała zadowalającą bazę odbiorców swoich usług, z którymi zostały nawiązanie trwałe i efektywne relacje, jednak siła przyzwyczajenia powodowała, że trudno było przekonać ich do otworzenia się na nowe propozycje. Należało popracować nad dosprzedawaniem usług.
Tematy związane z windykacją mogą być trudne, jednak w przypadku firmy Lexus za ich realizację odpowiadał zespół doświadczonych specjalistów. Przedstawiciele firmy zwrócili się do mnie ponieważ chcieli podnieść poziom komfortu tych pracowników i zadbać o większą satysfakcję z wykonywanej pracy, która mogłaby stać się monotonna i powtarzalna. Oczywiście mogłem zaproponować im wsparcie.
Play to firma, z którą miałem okazję współpracować kilkukrotnie, co jest zawsze dla mnie dużą przyjemnością – dzięki temu mogę lepiej obserwować procesy zmian. Tym razem udoskonalenia wymagał model zarządzania przez kadrę kierowniczą, szczególnie w zakresie motywowania zespołów sprzedażowych.
H4H to butikowa agencja headhuntersko-rekrutacyjna wyspecjalizowana w pozyskiwaniu kadry menadżerskiej. W jej przypadku proces szkoleniowy dotyczył indywidualnego szkolenia z właścicielką, która chciała podnieść poziom swoich umiejętności sprzedażowych i być może zmienić model sprzedażowy, którym posługiwała się do tej pory.
Reverto to rodzinna firma działająca w branży inwestycyjno-ubezpieczeniowej. Tym, co skierowało do mnie przedstawicieli przedsiębiorstwa, była potrzeba zmiany w zakresie modelu sprzedażowego, ponieważ sprzedaż bazująca na cenie pomimo przynoszenia satysfakcjonujących wyników, nie była ich zdaniem najlepszym możliwym modelem.
Fortum to bardzo ciekawa, rozwijająca się firma z branży elektroenergetyki i inteligentnych rozwiązań. Zgłosili się do mnie, ponieważ potrzebowali szkoleń ogólnorozwojowych dla handlowców oraz pomocy w uporządkowaniu narzędzi, z jakich korzystają.
Zespoły sprzedażowe to często ta część struktury firmy, która wymaga wsparcia. Wynika to z faktu, że sam proces sprzedażowy jest trudny i uzależniony od wielu czynników. Wsparcia wymagał on też w firmie Play, gdzie konieczna była zmiana całego modelu myślenia o pozyskiwaniu klientów. Na czym polegała ta zmiana?
Formika to agencja zatrudnienia, która potrzebowała wparcia w dwóch przestrzeniach. Pierwszą z nich było zaangażowanie rekruterów, którego poziom znacząco spadł. Druga kwestia to konieczność dostarczenia pracownikom narzędzi, które ułatwią im przeprowadzanie procesów rekrutacji.
Microsoft to firma, której nie trzeba nikomu przedstawiać, jednak jak każda organizacja posiada obszary, w których rozwoju potrzebne jest wsparcie. W tym wypadku takim obszarem był zespół handlowców, który wymagał rozwoju w dwóch obszarach – komunikacji wewnętrznej i skuteczności w pracy z klientem.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt
Sklep i wydarzenia Zapisz się do akademii top lidera